02 September 2014

nuffnang ku dah zero

heheheh nak buat entri simple, tapi takdak idea ni lah dia, sebab idea² yg lain semua aku nak celoteh panjang, *budget sangat kan*... ada 10 entri yg tah bila aku sempat nak mengarang..

actually bulan Ogos 2014 adalah bulan paling busy sepanjang 10 tahun aku berkhidmat dalam kerajaan ni, haha ye lah tu..

mana taknye dengan event raya kementerian, event raya jabatan, lepas tu bersambung dengan lawatan kementerian utk check progress HRMIS pulak, & last sebelum penutup bulan ogos tu kitorg terlibat dengan aktiviti kementerian lagi, untuk penghayatan bulan kemerdekaan.. ada pertandingan sketsa merdeka, mak berlakon jadik mak, kihkihkih... nanti la story..

ni cite psl nuffnang kan, mula lah aku nak merapu, takde cite pon, saje nak bagitau, tadi gatal pi tekan butang cash out, hehehehhe, sebab tengok dah sebulan tak berganjak, dulu² aku pernah terbaca blogger share tips, kena rajin cash out, jgn peram lama², tu yang aku try test tu... walau hanya RM57.20 je, asal ado, sapo nak bagi ye dak..

so skang ni dah RM0.00 dah, sayu hati, hahah, okbai...





p/s : penatnyeeee rasa badan, hari ni baru betul² masuk ofis, banyaknya keje tertangguh atas meja...

1 comment:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati