09 May 2014

Latihan Koir Tiap Petang

Baru rasa nak merelaks² sket lepas busy ngan majlis perkahwinan adik aku kan, sekali ada je tugas yang datang, yang ni memang aku takleh tolak la sebab ni kerja hakiki, aku dibayar gaji, so Saya Yang Menurut Perintah lah, sebab kalau tak buat kang kata makan gaji buta plk, ekekekekekee

Latihan Koir ni untuk persediaan Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang pada 15hb Mei depan, so nak tak nak bos suruh kena ada koir nanti..

Disebabkan Ketua Unit aku busy tahap dewa dengan kerja² lain, aku lah yg ditugaskan untuk mencari anak² ikan untuk Group koir ni, setelah ditimbang kati, adalah dalam 15 orang hasil tangkapan, itu pon time latihan ni ramai yang takde lah, kursus lah, cuti lah, haiiyyaaaaa...  sudahnye kita tengok je lah nanti apa yang akan jadik masa koir nanti, kelaut ke darat ke... lantok... yang penting dah buat sehabis baik.. gituuuuuuu

Bermulalah aktiviti melalak start isnin lepas sampai lah rehearsal nanti pada 14hb... setiap hari kul 2.30pm semua dah kena kerah naik...

Lagu ????? ini memang Rare... kitorang kena nyanyi 4 lagu biasa, apa² genre + 3 lagu wajib yang biasa orang Gomen nyanyi..

Korang pernah dengar lagu menimbang Rasa , nyanyian Oslan hussein, gilalah old skool, 1st time dengar mmg rasa nak hantok pale kat dinding, tapi bila lama² dengar mmg best, catchy & menggedik bila menyanyi... hehehehhe nah pi dengor sendiri, hehehe  



tiga lagu lain ialah, Oh Carol, Rambu Ramba & Gadis dan Bunga, memang haru betul lah... 







mana nak hafal step, mana nak berlatih key tinggi rendah, suara lead, suara base...oh my...


Hope masing² dapat buat yg terbaekkk minggu depan...






Saat paling best adalah minum petang selepas koir... tapi dah start diet balik setelah kelaut 2 bulan, so habis koir tros la turun sambil babai² kat kuih muih yg sedap² tu ... sedih tsk tsk...

1 comment:

  1. hehehe..pasni bleh la I polloww ur blog tiap2 hari...kijo relax sgt sampai xtau nok buek apo..hehehe

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati