15 April 2014

Nuffnang Sponsored Post

hehehhehe....aku takde glemer mana pon, blogger sendu je, cerita blog bukan best, lagi pula takde sapa yg menyinggah hari² blog aku ni....lagi  pula sejak internet opis kena blocked dari buka macam² lagi lah malas nak mengupdate...

tapi kalau pasal nuffnang, ha aku bukak hari²...check duit, walau naik 20 sen dah sukerrrr... rezeki sapa nak bagi...

tapiiiiiiiiiiii yg buat aku musykil bila tetiba menatang ni naik RM singgit... erkkkk???




Aku pon tak tau celah mana yg dorang bagi aku ada buat sponsored post, korang² yg terrer berblogging ni cer tunjuk ajar sket kat aku boleh????

Cashout Date 30 Nov 0001 ??????? lagi lah aku pening....


-
-
-
-

0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati