07 March 2014

Rezeki di dalam Ujian

Dalam pada bermacam ujian yang menimpa, aku tau Allah swt sayang aku, so dia nak uji aku, tapi Allah swt kan Maha Pemurah, Dia takkan datangkan ujian tanpa pengakhiran yang baik...

Dengan Affan demam keteguran, dengan orang gila yang tak sudah, dengan bisnes & mcm² lagi ujian yg baik & buruk, tapi sampai ofis tadi..terubat sedikit duka di hati...

Alhamdulillah, rezeki, sapa nak tolak kan....berkat kumpul bertahun, hahah

cepat pulak dapat nya, bila check kat account nuffnang tak proses lagi, igt mcm dulu la kot dua tiga bulan tapi eh² dah ada...



Syukurrrr.... :)







P/S - untuk ingatan diri aku..


3 comments:

  1. alhamdulilahh.. dapat jugak 4 angka kan?? any tipss??

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak, wahh murah rezeki. kumpul banyak2, dia beranak pinak nanti. hehhee. thanks, sheila tengah cari entri pengalaman akak tu ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum kak, sheila datang singgah dan klik tabung nuff akak ya ~~~

      Delete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati