05 October 2012

owhh my bapak...!!!

bapak ku bukanlah seorang yg romantik, juga bukanlah seorang yg ambik kisah berday anak² dia, walhal tah² anniversary ngan mak aku pn lupa, hehehhe standard lah lelaki kan...kadang² dorang bukan xnak ambik tau, tapi dorg ni busy dgn kerja seharian, busy carik duit nk besarkan anak², so segala urusan diserahkan kepada isteri je kan....

Tapiiiii walaupon begitu, bapakku bukan lah tak ambik berat hal anak² dia, mak aku selalu cerita apak tu mmg lah garang, tapi dia nk anak² dia jadik 'orang'....maknanya kami semua ni berjaya lah dunia akhirat, dh cara didikan bapak ku begitu, masa kecip sorang pn tak berani angkat muka kalau dgn apak, baru bunyik apak naik tangga nk kejut pagi² solat subuh, kami dh terpacak bangun, buat² batuk konon nk bgtau 'apak kami dh bangun dah'...hahahahahhaha

mcm tu lah apak kami, garang, tegas, & takut kami nk buat gurau...

tapi tu dululah, zaman kami 7 beradik ni kecik² nakal dulu, kalau sekarang ni, apak dah lain sangat dah, dah jadik 'mbah lanang' kan, dah bercucu ni, so dia kureng r sket, garang tu dh x kemana...

& yg paling aku sayuppp bila dapat sms dari apak....



Birthday aku dh lama berlalu kot, 21 september lepas, tapi baru ahad minggu lepas apak sms...

tweett tweett...tweettt tweettt smsssss...*bunyik henpon ku pepagi*




9 hari kemudian... ;p






aduhhh...apak²...sangat lucu & cOmel, hahahhah apa daaaaa...padahal masa buat makan² kambing hari tu kan ke sbb celeb8 berday apak & jijie....tapi sebab dh jumpa kamben nye pasal tak ingat nk wish...

adoiii...aku x makan hati pon tapi suka adalah..sekurang² apak nk gak wish berday anak dia...





p/s : ehh jaja, timah, can, jeje, aiz, adik korang mesti tak pernah kan dapat wish berday dari apak, aku kn anak emas...hahahhaha :p

0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati