15 May 2012

Blog yang berkurun tak update

salam/hye semua readers **puiiiii mcm ko glamor ada readers ** hahah

ok sebenarnya ini adalah entri pertama since last entri is 11 Mac 2011...whatttt ????? aku plk yg tergezut, kira lama jugak lah aku private blog ni kan...tsk tsk sian readers i semua tertanya² nape dh lama x mengomel, hahahah *budget glamor ada readers setia**

kisahnya ada lelaki psycho yg skodeng fb i, blog i, save pict² i dalam blog ni, so sbb tu i private, mengong tak bertempat mamat tu... *malas nk cerita kisah tu*

sekarang ni since aku pon kebosanan & aku rasa sgt rindu utk berblogging, moh le kita stat memblog semula dengan jayanya....

itu pon sebenarnya tadi ada ofismate i si cikpuan shida tu lah, datang merayu² soh i open setting blog ni ke open readers, jgn private sbb dia sebok nk baca blog i...merayu² soh i open to public, hahahah *i tipuuu*

ok kak shida skang i dh open dh, so korek lah & baca blog i hari² tau.. okbai...



p/s : yg disebelah itu yg berbaju biru memanik over itulah cikpuan shida itewwww....saje show off pict korg kat sini bg korg glemer sket...ok ok yg sebelah kiri tu syaza...single lagi....sila ngoratttt, hhahahaahaahah




0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati