06 May 2011

Cek Nuffnang yang pertama dah sampai...yihhhaaa

excited terlebih niyhhh.....baru sebulan yg lepas cash out, pastu kelmarin tgk peti ada dah...huhuhuh


tengookkkkkk RM53 pon kecohhhh...hahahha tak kira lah amaun yg sikit pon, asalkan ini adalah cek yang pertama & aku pn tak mengejar sangat nuffnang, kira baik ado dari yg non hadooo....ok malas nk bising byk kang org meluat...huuhuhuh...byeee




notakakigabakku : petang ni i siap² nak piknik ke Ancasa Allsuite Resort, Port Dickson, wuuhuuuu bawak anak² piknik, lain kali cerita..byeeee lagi sekali

4 comments:

  1. tahniah sis..wah sis dul PD ke..jijah mmg org PD pon..wee~~

    ReplyDelete
  2. hiks saya orang kl tapi saya nk pi piknik ke sana, meh la piknik ngan saya sekali, kitorg akan check in di Ancasa Resort AllSuites

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati