06 March 2011

Mush Review : Istana Bambu Restaurant


dinner malam tadi, tak tau nak pi mana, bila berhujung minggu dengan mak ni keje nya mmg nak makan sesaje, kalau tak masak of coz la makan kat luar ramai2...so mak suggest makan di Istana Bambu Restaurant, mak tau lah kalau nak makan mao yang sedap & mahal, hahahha...padahal aku yg ajak..hehehhe, mak ikut jer....

disebabkan malam tadi tak ramai yg ado, adik aku pun pegi kursus, so i, emak, adik ipar yg sebaya, hehehe & adik bongsu aku je..bila tak ramai yg ado, of coz la pegi carik tempat yg mahal2 skit kan sbb takde la kuar banyak belanje & dapat makan banyak sket..hehhehe jahat2...

Korang tau tak kat mana tmpat ni, restoran ni di laluan MRR2 Hulu Kelang, menghala ke Zoo Negara




al maklumlah kalau dah malam & kamera pula hanyalah...huhuhhuh




inilah pintu masuk [gambar dari Rich Mom Diary]





harus bersnap sana sini..hehehhe




sebenarnya yang unik adalah dekorasi kat sini, keseluruhan pembinaan adalah menggunakan buluh, dari tiang2, dinding, sehingga ke kerusi meja pon buluh





kawasan ni di dekorasi juga dengan sawah padi, ni mmg real punya tau, tapi tidaklah dituai bagai, just hiasan je... [gambar dari Rich Mom Diary]






nampak tak punya selesa aleisya duduk, besar betul baby chair, mak aku cakap mcm kerusi yang duduk atas gajah tu....heeeee






sudah bersedia untuk menjamu selera, hiyahhhh..ini dia menu kami



udang goreng tepung, telur dadar, lemon chicken & sayur campur, yang buat aku upset sangat aku ada order sup tulang, dah nak separuh makan panggil waiter tanya, baru dia cakap sup tulang habis, lahabau betul la, dah la semua yg aku order kering2 je, melekat je kat tekak, kesian anak2 makan kering2 je. dah lah sup kosong pun takde.

lagi yang buat rasa macam haiiiyooo ialah telur dadar itu berharga RM10, gilo, ayam lemon plk adalah RM22 (small), meletop betul harga korang, mmg standard la utk tmpat ekslusif mcm ni, tapi aku tak kisah kalau mahal & sedap, tapi ini kan, ayam lemon tu aku masak lagi sedap, & sorry to say telur dadar aku buat lagi sedap lahhhh.....eeeeeee marah je rasa

so semuanya RM105.70, tak puas hati, mahal tapi tak sedap, maybe aku tak order killer menu dia kot, yg udang ketam semua tuh...tapi sorry lah mmg tak puas hati malam tadi



terpikir, mcm manalah jalan2 carik makan boleh review tmpat ni dgn rasa yang sedap, maybe masa serina datang dorang masaklah sedap2, kuar ikan daging yg fresh2, manis2..kot



p/s : tapi aku taklah banned tros tmpat ni, ok je kalau korg nak pegi makan, nak rasa suasana yang cantik, makan bersila pon ada, dengan langsir siap semua, pi la godek2 kat website dia sendiri...

http://www.istanabambu.com.my/mini.html




1 comment:

  1. JIJIS...akue dh penah pi makan...memang lahabau...memang MAHAL & TAK SEDAP...sori to say jugak la kan? ikan sweet & sour pon xsedap...akue rase kena dekat rm300. Time tu akue dengan adik2 akue...gilos! xberbaloi!

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati