02 March 2011

gara - gara kejora sama bintang

tolongggg....saya sangat mengantukkkkk nihhhh... ni kes layan kejora la mlm td nih, hari ni aku kursus, so sebab takut tak sempat balik petang karang nak kejar layan kejora so aku layan kat youtube je malam tadi, padahal nak layan episod untuk esok je, sebab kau sangat berhantu, aku pun layan macam nak bagi habis, arrggghhhh....




last layan malam tadi episod 31, rasa mcm lama je aku dah layan padahal baru episod 31 gila lah, citer ni kalau tak silap episod dia ada 40 lebih, ikut hati mlm tdi mmg aku nak layan bagi habis...hehehhehe, tapi rasa cam nak baling je laptop, aku klu tgk citer kejora ni mmg emosi sikit, rasa nak terajang je janet ngan hanifah tu, eee....dah lah kejora kna halau dengan nenek, ni semua ko punya pasal....

ehhhh..ehhh teremosi plk..hehehhe...ok cukup2 tutup cerita kejora, sekarang ni tgh kursus, sempat pulak lagi update nih...

malam tadi tido kul 4am...hehhehe tu bukan malam dah tuh, namanya pagi subuh gajah...sekarang ni nasib la kan, nak tido dalam kelas ni, carik penyakit namanya..huhuhuh

huaarrggghhhh...ngantokkkkkk....tolonggggggggggggg


p/s : oowwhhhh, korang nak layan kat youtube korang carik channel , yang ni upload dia jelas, semua episod penuh ada...search sudahhhh

3 comments:

  1. Ha..ha x pa janji hati puas....sesekali ikut hati apasalahnya...ala kalau tetidurdalam kelas....PUN BUAT DEK JE...TIDUR AJELAH DIK OI....AKAK DAH PERNAH LALUI KES YG SAMA HI..HI....NASIB TAK KANTOI....

    ReplyDelete
  2. sy pon minat giler ngan citer ni

    kalo x sempat tgk ptg,tgk jer ulangan 104 kul 12.30am

    ReplyDelete
  3. Huh. Kena halau dengan nenek? *lidah dah jd lidah indon* Alaa~ Jahat gila si Janet dgn Hanipah tu. Dan, si bapak kejora, kejora dgn bintang, sama je bengong. Lembik sgt je rasanya? Haha ;D

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati