07 February 2011

Dating dengan BFF

Maaf ini bukanlah entri panas dari ladang, bak kata korang, jika makanan di anggap seperti sudah basi, hehehhe sorry r, time cuti bila balik kampung of coz la malas nak berbelog, sebab lagi best ber outing dengan sedara mare, hehehhe (plus line internet yg mcm haremmm)

so, ini adalah cerita hari wilayah yg lepas, iaitu 1 Feb 2011, saya berjalan sakan, dari pagi kuar gi Jalan TAR dengan adik badek & mak (gurls day out)..anak2 adalah dijaga oleh bapak2...

habis sopin kat Jalan TAR, dapat plk call dari BFF ajak teman dia gi Midvalley carik baju pregnant dia, skang ni tengah ngandung anak ke dua, dah 4 bulan dah (perut cam 6 bulan, hehehhe...jangan marah ecah, aku pun dulu cam ko gak), so disebabkan dah lama sangat tak kuar berdua dengan ecah, ada gak la 5 tahun kot, walau selalu je jumpa, rumah pun bukan jauh sangat, tapi nak spent time berdua mcm ni memang la tak akan dilepaskan....

penat berpusing sana sini, dia carik baju peknen & aku yg tak peknen ni carik baju anak2 la apa lagi..

penat beronggeng mak buyung pun dah lapo, so ecah cakap jom makan, dia cakap - i belanje, don worry, tapi ecah, aku bukan worry pasal money, aku worry pasal lemak ni..hehehe...baru nak start diet, tapi tang makan hehehe....eh esok je lah diet balik..ok..ok



lagi2 ecah nak belanje makan kat chilis, oh may peberet, sebabkan kempunan nanti tak dapat balik kelate makan kambing, so aku awal2 lagi order kambeng...nuahahhaha...lemak berkrim kan...
ecah pregnant kali ni perut gaya boy je, sebab mancung je aku tengok...hehehe....tak taulah...asal baby sihat kan...


wahhh sudah sampai....jemput makan semua....


nachos ecah sangat mengeliurkan tekak ku, kambeng tak habis rembat nachos ecah....sedapppp nye....



sekali borak punya borak, tengok jam dah kul 6pm, gilalah....konpem mr. husband muncung panjang siap boleh ikat dengan getah......jom balik, yg dak ecah ni ngandung punya lah malas, siap parking keta pakai khidmat jockey, RM15 utk 3 jam...lantok kamu lah...aku gak yg senang...hehhe



p/s : tolonggg eye bag ku tak boleh blah....ada cara tak yg korang selalu buat kasik dissappear itu eye bag.....tak suker.....share la cara korang sket....

1 comment:

  1. hi mush...eye bag akak lagi teruk dari ko nok....huhu...

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati