05 January 2011

tak pernah missed acara makan²

ini sekitar acara MAKAN² semasa birthday mak malam tadi...makan memang tak pernah missed dalam family aku, tiap kali siapa punya berday mesti nak makan, aduhaiiii...ko bayang la, adik beradik aku je 7 orang + parents 2 + ipar duai takat ni 4 + anak 3 = huiii tak ke ada 16 orang, maknanya 16 kali acara makan2 setahun, belum campur makan2 biasa yang hujung minggu, haaa...hambik ko...belum lagi campur ipar duai belah hasben, alamak 15hb ni birthday sapik....

kan...mana tak mmbulat semua anak2 cucu incik Adam & Puan Saerah ni ha....jadi en. husband jangan salahkan badan saya yg mengembang ni ye...hahaha (alasan)

tapi serius la, gila badak dah badan ni aku rasa, mati la camni wehhh....tapi tak sedar lagi camne niyhh...


ok citer takmo banyak...layan je pict malam tadi...


{ ini lah chef yg bertanggungjawab membakar ayam mlm tadi }



{ ni pakai spek bukan apa, mata dah merah kena asap}



{ budak kecik dok dalam, kang asap masuk mata nanges }






{ nayli ko tau la kalau dah dapat posing tak ingat apa dah, selagi tak simpan kamera }






2 comments:

  1. mush.. bestnya makan makan yer.. nyum nyum..

    tq tegur kat entry ni tadi
    http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/01/nak-skodeng-skodeng-ye.html

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati