29 January 2011

Siapa cari Kajol???


kenapa keyword yang sesat semalam berduyun2 org yang mencari kajol kelantan....huhuhu...bukan kajol yang bollywood yang aku maksudkan disini ye....tapi ini adalah kerana si dia, kajol Kelantan dari JAKOA...boleh rujuk entri ini.

Apsal korang carik dia, korang berkenan ye...oopppsss awasss...yang lelaki jangan cuba2 ye..tok guru nik aziz cakap, jange cari pasal..hehhehehe...ye la kajol tu, luaran sahaja wanita, tapi asalnya adalah....... *****




tapi jangan korang nak keji ye, sebab suaranya sangat tip top hokeyyyyy.....disebabkan aku rasa yang mencari kajol ni aku andaikan tak dapat pergi malam dinner Jasamu Dikenang untuk pesara ofis aku tu, so aku attach la sedikit sedutan nyanyian dia malam tu....

sediakan tisu utk mengelap air liur yg akan menitik kerana suaranya....fuyyooohhhh....biar betik lu ni lelaki beb....hehhehe, sedangkan aku yg perempuan tulen pon boleh terpana/terpukau/ter gullppppp...yummy...nyum...nyum...huuhuuu

so dengar je lah, jangan kutuk banyak, tak baik ngata orang, dosa tau....




** maap lah ye, aku record guna hp cabuk aku je...korg tutup mata dengar suara dah lah, hehheheh ****

3 comments:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati