04 January 2011

Selamat Bertambah usia Mak

hari ni 4 Jan 2011, hari ulang tahun kelahiran mak yang ke 56 tahun, hurmmm, dah berusia rupanya mak saya, tapi kudrat & wajahnya tak menggambarkan usia nya, mak masih sihat, masih manis & maybe awet muda. (jeles ni, mak bagi petua sikit)

gambar mak & apak saya (org jawa pggil apak la), masa ni deme berdua pi dating kat langkawi, wahhh wahhhh tak ajak pon. ( ye saya memang 100% acuan apak saya, sehingga ke kaki pun sama botok2...huhuhu



so buku ini saya beli hadiah untuk mak, "501 persoalan fiqah wanita".... bagus juga buku ni, saya baca dulu sblm bungkus bagi kat mak...heheehehe....


kenapa buku ni??? sebab hari tu, kitorg gi carrefour wangsa maju, jln2 kat kedai buku, mak belek2 buku nih, mak cakap bagus buku nih, bila mak pusing buku tengok harga, huiiii RM21.50, mahalnye, separuh not limapuluh, time tu tersentuh hiba hati aku, apalah sangat RM21.50 kat aku jika nak banding harga mak susah payah besarkan aku, jaga aku dari baby sampai aku pun dah ada baby sendiri, terus aku berniat nak belikan buku ni utk mak, mula2 nak belikan terus tapi pikir berday mak pun nak dekat, bagi hadiah nanti la.

kandungan buku ni pun bagus, nanti aku citer lain entri, sekarang ni nak siap nak gi rumah mak, surprise makan2 untuk mak, walau mak pun budget dah tau, ye la family kitorg memang tak pernah miss makan2 berday ni, tengok badan la...hahahha

ok2 dah lambat karang abang aku ngamuk, owwhhh hasben kerja so tumpang abang la pergi rumah mak, bukan jauh no rumah abang dengan aku, depan2 je, kitorg kn satu berek, huhuhuhuh


ariosssss.......


0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati