02 January 2011

hari kedua dalam tahun baru 2011

dah nak hari ketiga dalam tahun baru 2011, tapi ini adalah entri pertama. Entahlah, bila bercuti lama ni rasa mOod nak berbelog adalah sangat menipis, ditambah dengan kesibukan aktiviti bersama keluarga bila berkumpul beramai-ramai.

Tahun 2010 baru je berlalu, sepanjang tahun lepas, byk perkara pahit manis yang berlaku dalam kehidupan aku. Kisah yang paling sedih bila kawan baik sendiri yang tidak dapat menyelamatkan rumahtangga nya, jalan lain ialah bercerai, semuanya kerana pihak ketiga. Kesian pada anak yang masih kecil, baru 1 tahun setengah, masih tidak mengerti apa2 lagi, yang selalu ditanya ialah "mana abah?".......Hiba kita yang mendengarnya.

tapi hidup perlu diteruskan kan??? bangkit lah my frenz, kejar balik apa yang kau tertinggal , masih ada banyak masa lagi, kuatlah hadapi kehidupan, anak perlu dibesarkan. hope ko tabah hadapi hari2 yang mendatang, aku sentiasa ada untuk kau.

tapi kenangan yang manis tetap terpahat dalam ingatan. 02 Feb 2010, wed anniversary aku yg ke 3, bulan febuari jugak, adik beradik perempuan yang terakhir dalam family kahwin, bulan Mac aku lahirkan anak yang ke dua, bulan Jun, adik ipar yang satu2 nya tu lah kahwin.

kalau diikutkan memang kenangan manis akan menceriakan kehidupan kita, buat kita teringat2, buat kita bersemangat, tapi kenangan pahit????????


SELAMAT TAHUN BARU 2011 semua


5 comments:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati