20 January 2011

Happy Birthday anak mama yang paling gedik

dah pukul 12 lebih, maknanya dah masuk 20 januari 2011, & hari ni aqeef, anak teruna ku yg sulung menginjak ke 3 tahun, Happy Birthday sayang, anak mama yg manja & dedik sangat, kalah adik dia....

meh flashback sat....

ni la gambar aqeef yg paling aku sayang, 1st gambar yg babah dia snap, masa ni masih dalam labour room, atas warmer bed yg letak baby baru lepas bersalin, sempat babah dia snap, time baby ko tengok hidung dia, huhuh kembang semangkuk, sib baik aku rajin gak tarik2 dapat la mancung sket sekarang, atok dia asal jumpa je cucu dia ni ha, mesti la kena aqeef congor mekar...huhuhu



ni time baru meniarap, nak belajar merangkak, tah umo bape bulan tak ingat, huhu..


time dia punya kek umo setahun...


ni time umo 1 tahun setengah...bawak jalan gi jusco.


ni time umo dia 2tahun++, alamak kek masa berday, tah hilang kemana, dok dalam thumb drive & dah lupa letak mana, huhuh...dalam Fb dah buang plk, nasib la kan, yg simpan dlm HD lappy, dah rosak, nak tggu lappy tu baiki tah bila...


dan yang ini gambar 5 hari lepas, kira agak dah 3 tahun la kan....time ni makan2 berday paksu dia, dan oleh kerana hari ni berday dia so, semalam aku dah bawak dia pusing2 main permainan kat times square, budget nak pi hari ni maknanya siang jap lagi, tapi bila pikir balik, ni kan Thaipusam, public holiday, konpom rmi giler, terutamanya bangsa asing penuh atas jalan...hehhehe

Cosmo World, di Time Square, kemain seronok aqeef hari ni, gmbar masa bersuka ria lain kali aku story, sekarang ni dah jam 1 pagi, mata aku dah giler berat, esok nak kena bangun pagi2, mak ajak gi pasor...owwhhh mlm ni aku tdo rumah mak....saje bercuti2 an....

ok gud nite...

1 comment:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati