04 January 2011

ada lagi seorang yang tak tuntut hadiah

hurm sehingga ke saat ini, ada seorang je yang tak tuntut hadiah iaitu tak email, saya bukanlah kejam tapi tak fair la pada peserta lain yang betul2 alert & sentiasa keep in touch dgn mush, ok sebagai ganti ada satu tempat lagi ye.....so esok saya akan umumkan sapa yang bertuah itu..

peserta yang tidak tuntut hadiahnya ialah peserta nombor 10 :-

10) http://eykayucamika.blogspot.com/2010/11/ga-lagi-d.html


kepada semua pemenang yang lain, thanx sudi jOin, semua pemenang dah terima topup, saya dah email nombor nya, cuma nombor kupon potongan 10% tu akan saya email kan nanti ye...

thanx sudi join Mush 1st GA ni & congrate semua ye...

3 comments:

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati