20 December 2010

pengumuman : Mush 1st Giveaway

korang semua yang ada jOin Mush 1st GA, sorry bebanyak sebab buat korang tertunggu2 utk tau result siapa 6 orang yang bertuah tu, pertamanya, saya sangat kelam kabut sekarang, bilamana pengasuh yang dah lama bercuti, patut hari ni aku keje, bolehlah siapkan cabutan tuh, tapi disebabkan bila dah duduk rumah je, sampai semua agenda yang aku plan tergendala, aku budget hari ni pi keje & bersama kawan2 untuk buat pemilihan.

so hari rabu - jumaat dah cuti, tinggal esok je satu hari utk buat cabutan tu, itupun kalau aku keje esok, sebab pengasuh still kat kampung lagi. Jadinya harap korang bersabar ye, sebab aku budget cam nak la ada lain sikit dalam pemilihan tu, nak gunakan pelakon extra yang free je, tapi kita hanya merancang kan.

Korang jangan la marah ye, cuma bagi aku sikit masa je lagi ye. Please......sayang korang semua....











4 comments:

  1. sape yg dapat tu..berdebar2 ye hehehe...

    ReplyDelete
  2. a'a...take your time,
    best duk baca pasai lintah ni..
    http://mushpunyer.blogspot.com/2010/12/terapi-lintah-nak-cuba-tak.html

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati