11 November 2010

pagi yang menyamankan

pagi ini saya sudah kembali bekerja....oowwhhhh sudah banyak kerja yang bertimbun di atas meja...tapi tak pe...dah memang tugas....selagi belum tutup mata, kerja....kerja.....kerja....

perkara ini sudah lama saya baca, just nak share dengan korang je...


Kajian Mengenai Bulan dan sikap anda, yang telah dijalankan oleh Yang Berbahagia Dato' Dr. Fadzilah Kamsah.


Saya lahir pada bulan September. (21 hb ye....) nk gak bgtau...


Sifat orang yang lahir pada bulan September biasanya:

1: Sangat bersopan santun & bertolak ansur. (sopan kah aku....maluuuuu)

2: Sangat cermat, teliti & teratur. ( owhhh agak kurang setuju di situ)

3: Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. ( ini adalah sgt setujuuuu...hahha)

4: Pendiam tapi pandai bercakap. ( ye ke...)

5: Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. (owhh setuju, ini saya bagi skala 10 dengan saya)

6: Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia & jujur.

7: Kerja yang dilakukan sangat sempurna.

8: Sangat sensitif yang tidak diketahui.

9: orang yang banyak berfikir. (fikir je la, tah bila nk laksanakan)

10: Daya pentaakulan yang baik.

11: Otak bijak & mudah belajar. (two thums up)

12: Suka mencari maklumat.

13: Kawal diri dari terlalu mengkritik.

14: Pandai mendorong diri sendiri.

15: Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia.

16: Suka sukan, hiburan & melancong. (betul, tapi bab melancong tu, ada sapa2 nak sponsor tak ????)


Sifat korang macam mana pulak.....alaaa gOogle je...belambak ada pasal kajian Dr. Fadzilah ni.....apa susah kan......


p/s : eh lapar plak tetiba....



0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati