27 October 2010

calon pagi yang menceriakan saya...

selamat pagi sumer...pagi ni xmo dah cerita pasal makan2...ada org nk marah bila aku balik key el nanti....huhuh...& yeeaayyyy kejap lagi dh boleh balik, tggal 4 calon kat luar yg sedang menunggu utk di interview.....pastu kitorg akn berdesup balik kl xmo tguu dahhh....rindu kat 3 chenta hati i kat rumah ( owwhhhh thanx hubby sbb ambik cuti utk jaga anak2 masa i out stesen ini, lebiu so muchhhhh)


pagi ni calon agak ceria sikit berbanding semalam...semua happy & ceria, mcm2 gelagat pon ader....


eh lupa asyik sebut temuduga je, ok sekarang ni sedang berlangsung temuduga jawatan Pekerja Awam di Jabatan Hal Ehwal Orang Asli, Pejabat Kuantan, Pahang....saya sebagai urusetia di sni selama dua hari sahaja....sekian dilaporkan


ada yg sorg ni aku tgk sijil2 dia sgt bagus, dlm sukan, persatuan semua ada...siap ketua asrama masa sekolah dulu (yg penting dia orang asli - kumpulan sasar kami, sbb klu org melayu kita yg jadik ketua asrama aku x heran, dh biasa)....tapi yg slek nye apsal ko dtg pki T-shirt & jeans...hadOyaiiii kn boleh mngurangkan markah tu....xpe la klu ada rezeki ko ada la ye.....hope ko cuba yg terbaek depan interviewer nanti....


sorg lagi ni...sangat kelakar...yg berkemeja kuning





dari tadi suara dia je yg aku dengar, mulut dia sangat ramah....semua calon yg ada semua dia interview dulu, awak dari kampung mana, semalam transit kat mana...mcm2 la dia screen test dulu sblm calon masuk ke dalam...hhahahahha.....camni la yg kitorg nak...ceria & berkualiti (bia rupa kita ni x semana tapi hati, perlakuan, budi bahasa tu ada kannn.....bagus la camtu



klu semua peserta camni, byk cakap konfem interviewer di dlm pening nk bagi markah habis dah sumer bagus2 kn.....eehhehehee









0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati