30 October 2010

selamat malam minggu

huhuuh...dh malam....entri yg pertama utk hari ini....sgt bz mengemas rumah yg x kemas....

korg layan bola x skrg ni.....hhuhuhu.....

azim x dapat tiket so layan kat rumah je la....sib baek aleisya dok kat rumah mummy dia....bebas btol dua beranak itu melayan bOla sambil meng high kn volume tv...


camni la gayanye bila tgh klimaks melayan bola...klu boleh nk masuk dlm tv tuh..hee


seketika kemudiannnnnn......

ni gaya nye bila....dh 1st half....kelantan 0 negeri sembilan 1


menyirap je mmber...lagi2 aku bakar dia bukak youtube lagu hobin jang hObin....hahahhaha....


aku x tau la apa yg best sgt tgk bola ni...ye la lain org lain kegemarannye...ye x, aku x bole la, walau cuba gak teman azim tgk bola tapi fikirn melayang ke lain...huhhuh (klu dh x minat kn...)


ni la padahnye bila ngacau babah layan bola, kan dh kena marah pastu dok la diam2 susu kt ctu



cubaan aqeef utk memujuk





ehhhhh....opocot...hampeh dua beranak ni melOmpat2.....dah 1 - 1 dah.......


punye la suker siap lompat bintang...sib baik tgn x kena kipas....




huh lantok kome le....akak nk layan BW...lagi syok baca entri2 korg kn....


ehhhhh dah habis dahhh...ok terima je kelantan - 2 - n.9 - 1





Align Centerhuiii dah merahhh je aku tgk tv nihh




yeaaayyyy...kemenangan pertama utk kelantannnnnnn
(eh aku sokong mana neyyhh sbnrnya)





alamakkkk jgn nk seronok sangat, lupa plk akak kalah betting...habis lah aku...kena dot dot dot....(jgn slh phm ye ini bukan 18 sx ni 18 SG huhuhh)

okey sedia utk menerima hukumannnn..... dush dush dushhh




0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati