10 October 2010

off to Rawang, misi merindui Aleisya

sekarang ni ujung mggu je kakak aku akan culik aleisya bawak ke Bandar Tasik Puteri, Rawang (rumah dia la)....so bagi x bagi (xkn xbagi plk kan) ku relakan aje...lagipon jaja kawen sama ngan aku tapi belum ada rezeki utk dapat anak lagi....lagi pula sian gak kat dorg, aku dh 2 anak, mesti sunyi idup dorg mlm2, ujung minggu..(klu aku pon mesti rasa camtu gak, adik, abang yg kawen dh beranak pinak, tapi aku...)

so disebabkn aku memahami jiwa ibu2 yg kesepian & kepingin zuriat, ku relakan aleisya berhujung minggu bersama mereka...(yg nampaknye akn menjadi tiap2 minggu dOwhhh) sbb nye skrg ni dorg dh beli segala kelengkapan kat rumah tu utk aleisya, dari pampers, baju bajuan, minyak telon, bedak apatah lagi sehinggalah ke walker pon dorg beli...xperlu la aku nk pack brg2 aleisya tiap mggu...so ko mau tak mau tak kan la tak bagi ambik plk kan....

disebabkan dari hari jumaat petang lagi dorg dh ambik aleisya, makanya semalam aku dh stat rindu...huhuhu baru 1 mlm kan..off coz la beb anak aku kn, kecik lagi plk tu....

kul 3 pegi gombak ada open hOuse (dh habis bulan syawal pn ada lagi) then teros ke rawang.....


sampai je lepas tol masuk ke rawang / batang berjuntai tu diaaaaa......


punye la jem jalan kat ctu....ni yg aku malas kalau gi sana...yg buat jem ni mesti org2 yg balik rumah sana time ujung mggu...ye la rumah yg dok skrg ni maybe kat kl sbb gi keje dekat, pastu ujung mggu balik rumah sana (mcm kakak aku la, weekdays dok ngan mak aku, weekend baru la balik rawang)



dari jalan 2 lane jadik la tiga lane sampai ke tgh2 line tu ha kitorg bantai....




aqeef & nayli (ank abg aku) dh tdo sbb dorg dh penat main dari pagi, soh tdo sblm kuar tdi x mo..huurrmmmm....

(panjang tol bulu mata aqeef, turun dari mama dia la..hahhaha)






jadinya aku pon menyaksikan pemandangan sunset di waktu petang utk mghilangkan bOsan di dalam jem....

(di luar blm gelap lagi tapi kerana efek cahaya biasan sunset itu yg buat mcm dh malam pula)





lihat muka driver ini pOn sudah paham sangat tahap ketensiOnan apabila menghadapi jalan jem yg tidak beroti ini...ahaiiii





selalu klu lalu nk gi ke Bandar Tasek Puteri ni, mesti lalu kat kedai buah ni, selalu nk singgah beli tembikai 3 biji RM10 ni tapi selalu x berenti bila tgk jem camni...huhuhuhuhu






sampai sana je, kakak ku x balik lagi, pergi rmh kakak iparnya dekat jalan yg jem simpang masuk rawang tadi....waaa nk masuk dalam rumah tu adala 20 minit lagi...hurmmmm....dorg igt kitorg lmbat lagi nk smpai....sudahnye dok dalam keta je la smpai dorg smpai....






& misi merindui aleisya terbantut seketika.........







0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati