21 October 2010

mOod dah kembali ceria

kita tggalkan org yg berlagak itu, ni nk habaq plk....sblm tu lompat dulu...yeaaaaa aku dh berjaya menyelesaikan masalah ruang terlebih kat page aku....


klu korg perasan sblm ni, page aku ada satu gap yg besar antara 1st & 2nd entri camni....


xpe aku tau korg x perasan pn , aku je yg perasann....tsk tsk nangesssss......so dh lama giles aku carik apa masalah dia, punye la lama aku godek siap tgk satu² kod HTML kat template mana la tau jumpa...hahhha perasan mcm pndai baca kod....

siap aku tukar template & backgrOund blog (aku sayang background tu, dh lama pki) konon dgn harapan akan hilang la gap antara entri ini, tapi ttp x jadik.. ye la mana tau blogspot ada upgrade apa² & template aku yg lapuk dulu kot la ada masalah.... (punya bodo sombong plk xmo tanya sifu² kan..huhu)


tetiba tadi aku saje nk kurgkan entri per page aku, skali aku terperasan yg setting masa aku ada letak gugel Adsense sblm aku sepenuh masa mnjadi gliteratti nuffnang x buang lagi.....la astaghfirullahalazimmmm....sbb tu je ke....juz buang kat check box tu je then save la.......







patut la ponnnnnnnn....so sekarang dh ok dahhh....saya sangat gmbira...seperti hilang semua masalah dan saya sedang menari poco² sambil lompat bintang (eh poco² xboleh ikut dah sbb ada kisah disebalik tarian tu yg memesongkan org Islam)



ha kn dh cantekkk....tambah cantek time nk print screen ada iklan nuffnang pula...lagi cantek....saya sangat suker & gembira sekarang.....









0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati