04 October 2010

masa mencemburui saya

dh sampai masa utk balik rumah pula....

sebenarnya aku ada banyak gila cerita² yg nk publish...semua pict² terperok je dlm thumbdrive....waaa....time kat opis koje belambak, balik rumah kna urus rumah lagi walaupon rumah selalu bersepah tapi saya kena masak utk hasben & anak pula ye (owwhhh kat rumah lappy dh rosak pulak klu nk hapdet) tsk tsk...

skrg saya sdg tdk sabau menunggu netboOk free dari TM net...pakej langganan streamyx terbaru dari TM....nanti dh sampai aku publish...maybe dalam seminggu lagi sampai la...owwhhhhh

termimpi²...............

xpe la saiz dia kecik pon...pki lappy pon payah gak nk usung kulu kilir...agak² utk hapdet je boleh kan...


korg² yg bekerja di TM cepat la proses permohonan saya...x sabau nk hapdet guna netboOk baru....



**********************************************************


sampai dcni utk hari ini kerana herO's & herOin saya sudah menanti di rumahhhhh...........

stat moto balikkk la.....



(dtg sengal dua² ni buat muka mcm ni la)




0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati