29 October 2010

hampir ke tengahari dah ponnn

mcm biasa, bila aku dh bz mmg x sempat nk hapdet pon...lagi² hari ini saya baru je masuk keje utk mggu ni, semalam cuti coz balik dari kuantan, tekak tros perit panas & semalam dtg lah segala batuk & selesema....yihhhaaaa

jadi sesampai pagi ini keje² sudah menanti, gurlfren pon dh menanti sbb rindu seminggu x jumpa...hahahah...jadi kena bagi sama rata melayan semua....so skrang saya sudah free, keje² sudah siap....

& yg penting bnda yg dh lama saya nk buat tapi x terbuat ialah membuang widget² yg menyemakkan di blog, supaya loading lebey laju....korg pon x bosan la nk dtg kat cni selalu kan....

hari ni hari jumaat rehat waktu lunch sgt panjang...kemana kah arah tuju kita...oowwhhh ISETAN Klcc ada sale, tadi dpt sms ada newsletter baru dibuka utk mmber's sahaja...jap lagi pegi gOdek, klu bekenan lunch ni kita merayau ke KLCC...sapa² yg berdekatan jOm kita gi gebang² minum² kat sana....

0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati