14 October 2010

entri sekali harung....

sbnrnya adik manis dua org ni dh tag i tapi x sompek nk mengambik, jadi hari ini sudah kmbali cergas & free utk BW, jadinya layan je la..dua tag adalah :-





award ni dtg nye dari fara murni


(blogger harapan utk apa la cik Muda wehhh)


Slogan kenapa korang suka MemoriSeorangMuda
♥ bukan x suker tapi x sempat nk ke sana utk suker lagi...hehe karang² sy singgah la..




Reaksi korang lepas dapat anugerah ni
xde la sampai melompat smpi syiling kan....neway TQ very much




Tag 15 kawan@blogger yang lain

hui sgt banyak neyyhhhh....yg ni je la yeee


nadia (disebabkan ko suker buat tag)

julie (ko wajib buat sbb ko baru ada blog & ko xde lagi entri pasal tag neyyhh, aku tau)

nadhirah (ko layan je la)

icaziesyira (selit menyelit la entri ye, klu rajin nk ambik award neyyhh)

alfidah (buat jgn x buat)

Dieylah - tmpat aku blajar bahasa sarawak (kitak maok kitak ambik award tok k) heee




********************************************


award ni dtg nye dari cik kipas





1. apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang
nak carik kayu..nak carik kayu.....heheeee


2. Apakah nama samaran anda
family & kawan² panggil jijie, yg x kenal mana kat opis cawangan negeri² panggil faziela (nama formal neyyhh)....di alam maya saya bernama MUSH



3.Senaraikan 3 nama org yang anda sayang
huiiii....tiga mana cukuppp....semua saya sayang


4.Panggilan untuk si dia?
si dia saya??? ramai niyyhhh....hasben, anak²....mak apak yg mana satu???


5. Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa
saya nk rumah bangalow ada swimming pOol, porshe sibijik, baju kOboi 6, kudaaa 8...heeee


6. Belog mana yang paling suka visit?
semua saya suker....


7. Tag 5 blog yang anda suka.
lima pulak yg ni tadi 15....sama je la mcm kat atas tu boleyyy???


nadia (disebabkan ko suker buat tag)

julie (ko wajib buat sbb ko baru ada blog & ko xde lagi entri pasal tag neyyhh, aku tau)

nadhirah (ko layan je la)

icaziesyira (selit menyelit la entri ye, klu rajin nk ambik award neyyhh)

alfidah (buat jgn x buat)

Dieylah - tmpat aku blajar bahasa sarawak (kitak maok kitak ambik award tok k) heee





1 comment:

  1. mush..2 skali kitak bagi...makseh ow..kelak ngambik..k... ^_^

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati