14 October 2010

breakfast saya di pagi ini.....

yee....saya memang sukakan pe² makanan yg bergandum, seperti roti, pizza mihun & others....bukan sahaja menyihatkan tapi boleh menambah kegendutan badan...mana xnye mmg la bagus kan tpi klu ko dh mkn pizza yg sarat tOpping nye dgn cheese, tah hape sos bagai tu bkn diet namanye....

seperti juga breakfast saya pagi ini iaitu roti SUBWAY...yummy


(mOdel malu utk bergmbar kerana muka x siap make up lagi tapi dh trun beli bekfes...huhu)



klu kt SUBWAY ni, set utk breakfast x byk chOice sangat...hanya ada 4 je, semua ada + egg, chicken slice & egg, cheese & egg, breakfast stripe & egg....tapi aku & ana sepakat utk mkn yg sama, TUNA & EGG (gendut lagi)... dan set pagi hanyalah RM6.50 sekali air....




roti pilihan adalah oat...sedappp woooo...




haa....kat SUBWAY ni teh dia mmg manyak setapppp....i likeeee





ok baca bismillah dulu, dan ngap laju²........




muka saya xde sbb saya malu....




hanya gmbar SUBWAY saya adalah saya tOnjolkan....wuuhhhhhh salad dia segar bugarrrr...kepada bukan pemakan sayur, SUBWAY adalah bukan pilihan...heeee









0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati