13 October 2010

berehat sebentar dari berblOgging

kawan² hari ni saya nk berehat dari berblOgging...hari ni jeeee...huhuuhhuhu...sebab nye...


** saya masuk opis lmbat, punch card kul 10.30am sbb saya gi klinik ambik injectiOn 'pencegah kehamilan' (hehehhe...kena berjaga² skrng nihhh)...

** masuk je opis keje dh menunggu & bOs nk hari ni (terima kaseh bos bagi saya keje urgent sehingga saya termissed utk melawat kawan² saya di dunia alam maya....)


**saya penat sket sbb mlm tadi saya tdo lmbat memikirkan masalah duniawi

**saya nk merehatkan mata saya & menyelamatkan mata saya dari teros menjadi rabun & akan menyebabkan power spek saya bertmbah (tidakkkk)





( ye saya mmg sengaja mem blurkan gmbar saya kerana saya maluuu )







jadi kita jumpa esok esok ye....bubye...gOnna miss u ols





1 comment:

  1. hehe.. rasanya, ni entry akak yg paling comel kot.
    rasa mcm pesan kat budak2 suh diam2..
    huuhhuh..
    eh, dah inject ke? utk berapa bulan kak?
    knp ni? sounds like not in a very good mood. y?

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati