28 September 2010

ucapan di hari lahir

wah sangat sopan ayat pembuka itu...ok aku masih x habis² dengan mOod berday (selagi x habis bulan september) ;p

biasa kalau time berday korg....apa ayat wishes berday yg luar biasa korg dapat...klu takat
hepi berday...moga panjang umo, semoga bahagia selalu, selamat hari tua...tu dh biasa....kan????

tapi ada dua berday wishes yg aku dapat agak berlainan dari yg aku pernah dengar,baca org punye, buat wish kat org atau dapat kat aku.....



yg aku bole igt antara ramai² ni ialah ....

** yg pertama ni dari abang sham...dia photographer masa wedding aku...hasil kerja bole thn (ye la design 3 thn dulu camno la sgt kn banding skrg mcm2...) dia text kat wall fb aku hanya " HB " sahajae...gila malas hahahhaha.....but thanx sudi nk wish....





** yg kedua ni dari doi (adik bOngsu aku).....dia tulis " hepi hepi badak day..." sibetttt...sangat x sopan walau aku x kisah...nk ngata badan aku kah...aku mula² baca so aku budget maksud dia ^^berday + badan aku cam badak=" badak day "^^

hampehhhhh...tapi xpe sib baek aku x kisah sbb aku dh pon guna ayat itu juga utk wish kat sepupu aku semalam....hehehhehee








0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati