06 September 2010

entri pulun siri 2

** (sumer ayat pembuka yg sama)

oleh kerana dah nk raya & aku pnye entri berbuka puasa di luar terperuk belambak x di publish...so boley x aku pulun 1 tajuk je tapi bersiri la ye....hehhehee



04 / 09 / 2010....

pernah dengar canadian pizza....



masa ni aku gi tesco rawang, ada dorg edar flyer...pastu incik hubby terkeliur & ajak buka kat cni....so aku ckp kat dia ada 1 branch kat wangsa maju, so pegi sana la....

utk menyelamatkan keadaan, aku call dulu branch wangsa maju utk booked 1 meja 4 org.....

so rushing balik ke sana sbb jam dah kul 6.30 time tu....sampai sana meja dh nk penuh, sib baik booked dulu, lgpon meja x byk mana dlm tu....

sekali kat meja tu tulis reserved nama aku...


cehhhhh.......aku cakap jiji dia tulis kiki...lantak ko la....



kitorg pi berempat je...aku, mr hubby, aqeef & nayli (sepupu aqeef)...mana aleisya?? owhhh dia ada di rawang berhujung minggu dgn kakak aku....xpe la, aku x kisah pon sbb aleisya mmg dari baby lagi dh serasi ngan kakak aku...lgpon aku sian kat akak aku yg blm ada rezeki anak lagi....padahal aku & dia kawen sama²...hurmmmm......



nayli xdak mOod....sbb baru bgun tdo, pastu kna paksa duduk....dia mamai


aqeef cam biasa x dapat jumpa kertas...sekejapan je dh hancur....


kat cni sendiri order, cuma makanan je dihantar ke meja....





aku order set ramadhan...ada 2 regular pizza, 2 spagethi, garlic cheese bread & air lemon tea 1.5L.....mahal gak set tu dlm 64.90++


pizza ni hby order, perasa chicken BBQ klu x silap


yg ni my chOice....canadian supreme...sbb klu pizza hut pnye aku suker super supreme...


oi nayli dh segar dapat pizza

aku pnye la terkeliur tgk spagethi...skali kn x sedap pon....masin je...x lemak berkrim...aku masak lagi sedap...hahahahhaha




ko tgk la bapak banyak set tuh.....spagethi x sedap smpai 2...skali garlic cheese bread tu pon sampai dua....gila banyak sapa nk makan...aku igt 1 je.....


so akhir kata....pizza dia x sedap pon...kalu korg nk rasa pi je la....pizza hut ttp the best....owwhhh cuma garlic cheese bread dia sedap...terangkat.......



sudahnye yg banyak² tadi kita bungkus je la ye.....














0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati