19 August 2010

mari belajar cara men shanteq kan muka anda yang berjerawat bahatu

aku tdk lah seterer mana...kpd penghedit phOto mesti ckp aku ni sgt poyo sbb setakat basic camni pe la sgt..ok...aku mmg suka kn aplikasi edit menghedit ini....utk melicinkan muka korg yg agak2 kasar didalam gmbar, aku nk mmbuat pahala di bulan puasa yg pnuh keberkatan ini dgn mengajar teknik menghapdet ini....dgn mggunakan adObe photoshop CS3...biasa aku guna CS2 je...tapi ni lappy sapa tah yg ada CS3 so sama je cuma agak advance sedikit dctu....




bebel byk pula....ini adalah pict asal...tanpa di tOuch up sikit pon ye....boleh nmpak muka aku yg selekeh tnpa secalit bedak pon...taik lalat tOksah cakap...yg guy disebelah adalah cOusin ku yg menetap di singapOre...muka budak2 baru nk up & hOrmon nya sdg mncari arah tuju hidup jadik muka adalah sedikit berminyak & berjerawat hidup & mati.....







mula2 kita kasi edit sket...buang segala jerawat yg bertempek di muka....nk buang taik lalat i tu pn bole..huhuhu



pastu kita kasik shanteqqq...tara kan dh cantekkk...tgk skali dOuble chin i tu....sudah mengecil kan...hahahhaha pembohongan.....yg korg tgk artis2...pastu gmbar2 kawen korg yg photographer buat tu sbnr nya idak la cantek...hanya sedikit sentuhan muka korg dh glOw....


ehhh...tuto ke hape....xde plk nk mnegajar nye...sbnrnya aku nk gi pasor juadah jap...sbb hari ni & hari2 sblmnya i mmg malassssss nk masak....hahahhaha


len2 kali i ajar ye....byeeee (itu pon klu ada yg sudi nk tau, lgpon korg sumer mesti dh tau basic ni kan...korg lebey terer....aku je yg poyo)




1 comment:

  1. oh....terima kasih ckgu utk tunjuk ajar ni... =)
    at least sharing is caring.... kan k'gg kan..... k'gg, ibu kirim buah2an lagi.... =)mcm mane ni? bnyakkk giler.....

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati