08 August 2010

buat tagged dulu...


soli laling ye...dh lama baru i nk buat tagged ni.....



1st award katanya...so rerajin kn le buat tagged ni...kang si nadirah ni mrh plk...w/pon aku x koser nk buatttt...huhuhu...layankan ajerrrr....


1. Anda mesti memberi pujian pada pemberi award ini

menyampahhh...x de makna nk puji ko....hahahhahah...ok2 klu iktkan budak ni bkn ada apa2 pn dgn aku...dia adalah Ms X kpd sum1 yg ada kna mengena dgn aku...bakal adik ipar yg ntah jadik ke tdk ... ;(...ok2 jgn tOuching plk....


2- Sila beri award kepada 15 blogger yang lain


1)
nadia, my biras,apsal mcm dh slOw menghadpet...xde citer ke hape...hr tu dgr ko demam...teruk smpai masuk air...apa kes...x ckp air abgko bg ke..OoooOoppss...ok2jgn merepek..kmbali ke tujuan sbnrrr...

2) kak lia yg juga blOgger tegar...knal dia kerana nasik ambenggg...huahuahuha

3) kak ogy...juga seorg blogger....blOg mereka2 yg aku selalu singgah ketika blOg walking...akak rajin kan...buat le...

4)
hot mama....juga seorg blogger....blOg mereka2 yg aku selalu singgah ketika blOg walking...akak rajin kan...buat le... (cOpy je dgn yg atas)

5)
Iylia.... juga seorg blogger....blOg mereka2 yg aku selalu singgah ketika blOg walking...u rajin kan...buat le... (cOpy je dgn yg atas)

6) ....
7) - 15) malas nk pikir...hahahahhaha


3- Anda mesti beritahu 15 5 blogger ni

u ols sumer buat la tagged ni...i dh bagi award kat u ols ni....

4- Bagaimana anda boleh digelar blog yang best dan great?

**klu x best x kn ada yg baik ati bg i award wlu aku tau terpaksa je tuh...
**blOg i psl life i, apa yg i nmpak sekeliling i...semua nk citer...pensibukk jew...huhuh
**blOg ini sangat harmoni kan...sumer citer ader...tdk hanya tertumpu pd certain2 topik...
apa ku rasa nk cOret...sukati ku la...huhuu
**ntah x tau nk ngepOng diri sndiri apa lgi...


0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati