29 July 2010

opis tgh renOvate....

keadaan kat opis skrg ni mmg tgh kelam kabut...sbb tingkat 20 tgh renovate...so 3 seksyen yg ada kek ctu kono naik kat tgkat 20M yg sompit tu sementara siap...tatau la bape lama masa nk siap....ko bygkan la...1 seksyen je ada bape org....gilOs

sib baik skrg ni unit HRMIS tgh bz memantau ke seluruh negeri...so non ado la kat opis time tgh bersesak2 ni, panas / serabut & semakkkk....

so...pict2 ni masa mggu lepas...skrg ni aku x masuk lagi opis utk mggu ni...esok jumaat sari tu je la aku masuk...pastu mggu depan aku gi Infra, Bangi plk ada bengkel HRMIS lagi dgn kementerian...wal lahhh...sgt siyookkkk...tapi penat la asyik kna travel...even hari ni pon aku x g opis sbb demam...semalam g opis JB, sgt sejuk...air cOnd dia tahap membunuh sel2 di kesemua jari...ko byg kn lah smpai lebam, merah & gatal jari2 aku...x bely jadi...kak nurul yg kulit buaya bersejuk 24jam di mana saje tu pon cakap sejuk..apatah lagi aku yg memiliki lemak terurai ni w/pon secara fizikalnye badan ku tahap beruang....waaaa...(kna stat diet balik ni...xley jadik.....)


gmbar : ate ko byg la cenggini...mau habuk merata alam...



gmbar : cenggini la seksyen aku menyempit....


gmbar : mamat2 ni ble plk layan berburaks kat tmpat2 habuk ni...



sekian dilapOrkan.....



0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati