29 January 2010


Baby Scan Pict - Due Date


hurmmm...agak² bila aku akan deliver...mana taknya tiap kali aku g scan mesti tarikh due akan jadik awal...sah² tgh bulan feb ni aku beranak trOs...mmg tu yg aku harapkan, bio cepat...x tertggung dah kelebaran badan ini...tmbah plk x sabo nk cium bau baby baru...ngeh²



gmbar : 1st aku scan dulu ms nk cek peknen 13 Julai 2009, time tu aku 5mggu dh...
due date kat ctu 12 Mac 2010




gmbar : 2nd aku scan 02 September 2009, time tu aku 13mggu...
due date kat ctu 07 Mac 2010 plk...



gmbar : 3rd aku scan 07 Disember 2009, time tu aku 27mggu plk...
due date kat ctu naik plk 1 hari jadik 08 Mac 2010...
time tu berat baby 1.73kg baru.........


masa ni baby aku sOngsang, kepala kat atas, so doc bg tarikh lagi utk scan nk tgk baby pusing x, aku pnye la risau, maunya klu x pusing kna ceaser la mak nyah oiii....x sanggup......




gmbar : kali ke 4 gi scan 11 Januari 2010, time tu aku dah 32mggu...
due date kat ctu awal lagi plk menjadik ke 03 Mac 2010...
berat baby 2.02 kg....
time ni mak aku suka la, dia cakap boleh smbut berday skali dgn adik bOngsu aku...sama tarikh..mcm² mak aku nih.....



time ni baby still x pusing lagi...aku dh debor² dah....klu 36 mggu x pusing gak aku kna admit & bg tarikh utk operate...sOb² rasa cam nk nages time tu...puas aku pujuk baby pusing la ye....jgn la bg mama ceaser....




gmbar : kali ke 5 gi scan 22 Januari 2010, ni yg terlatest....time ni aku dah 34mggu...
due date terlatest aku 01 Mac 2010 plk...




yg syOknye, berita gmbira baby dh pusing ke kedudukan asalnya...byk main ea baby, saje je kasik mama gerun...alhamdulillahhh....

so..tggu je la nnti, skang aku tgh menanti je...agak² kali ni ketuban darah ke ketuban air...dulu time aqeef ketuban darah....jgn tnya la sakitnye...hehehee...korg rasa la sndiri....

ciauuuuu.........


0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati