30 December 2009

aku yg semakin memberat....


x larat dah rasanya mau mngusung perOt ini kulu kilir...kerana peknen kali ni tersangat la beratnya rasa bdan aku ni...mengembang semacam...maybe bawak gurl kot...masa aqeef dulu rasanya x le berat gni...2 mggu nk beranak pon aku still gagah berjalan time rehat ke KLCC...skang ni nk gi turun beli mknn kat pak ngah bawah pon cam dah malas...padahal baru 30mggu je ni...hurmm....

so...jika mengikut kiraan pd hari ini..ada 9 mggu lg aku nk deliver baby...mmg x sabo sbb hr tu gi scan aku sdg menghasilkan baby gegurl plk...serOnOknye & hOpe sgt² btol la doc tu scan...aku mmg mgharapkan kali ni gurl...dpt sepasang dah...bole rehat 4 5 thn sblm tmbah lagi...(klu la...hehhehe)

gmbo² sedang memberat ni nnti aku upload ye...huhuhuhuhuh





0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati