14 September 2009


Cerita² Lama yg bru dapat update......

oleh kerana baru sekarang aku pulih dari kemabukan & kemalasan mengupdated, so hambik la korg cerita² lama aku recycle je...malas nk carik entri baru....

ni masa kat IRC cam biasa carik prospek...aku contact arip (ex-DEU class, Poli S.Alam, 2001-2003)....last aku jumpa dia xsampai setahun yg lepas la...mlm tu mmg terkejut besau sbb aku smpai skrg klu tgk gmbar ni still xleh percaya lagi mata aku nih...arip kurus giles beb...banding dulu mcm giant...huhuhuhu

aku tanya ko sakit ke rip, pesal tetiba kurus ni, ke kau nk kawen, pe yg dia buat, senyum jew...x bgtau pon nape....

oleh kerana masa mkn tu aku tgk dia kan main pelahap tros x jadi convince, kesian sbb dia cakap dh 3 hari x mkn, skang xde keje tetap, ada job makan, xde job, telan liur je...perggghhhh giles ko rip, patut kurus....

sebelum layan gmbar kurus meh aku fleshbek arip masa zaman² student dulu...



gmbar : arip yg berbaju hitam duduk depan skali ni...(malam pra graduan 2003-klu x silap)

gmbar : arip yg berbaju merah, angkat osiloskop tu, tunjuk kuat la konon....(yg nk nyebok gak - boifren i yg baju biru duduk dgn gegurls, sgt gatal....i plk u carik la sndirik )






teng tenengggg............





ni la arip sekarang....layan je la gmbar malas nk letak caption....makan dengan sgt lahap...sian bebenor aku tgk....


hahahhaha.....macho dud skrg arip....sapa² yg rasa penah jatuh cinta dulu ngan arip x kesampaian nk bgtau, blh la carik dia balik skang....hahahhhhhhhhh



1 comment:

  1. hemcem la dia kurus...jauh sgt perbezaannya..dia makan apa jie...tlong tanya sket

    ReplyDelete

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati