06 July 2009

perjalanan ke langkawi

tau x flight aku kul 11am & kul 10 am baru gerak dari ofis, mcm2 hal la, kelam kabut tul kitorg smpi sana 10.30am, nk check in lagi...last2 angkut beg naik skali...lps ambik tiket berlari dgn kak nurul nk kejar flight....sampai kat sana gate B5 boleh flight delayyy...sioooottttttttttt....tau x aku penat berlari....aaarrrggghhhhhhhhhhh



gmbar : penat aku smpai cni smer tgh nunggu...arrggghhhh....


gmbar : korg nengOk pnye la ramai lagi yg nunggu, aku & sis nurul beria berlari tdi...



gmbar : tgh queue masuk dalam flight




gmbar : dah lmbat tdi terpaksa letak kat kaki je beg2 aku...pastu sib baik cik manis pramugari datang & letak kat atas beg aku...dh la berat terkial2 aku nengok dia angkat....huhuh




gmbar : ni la rupanyer bOeing yg aku naik...tah siri berapa tah...



gmbar : hahha...padan muka korang kna tggu beg, sib baik aku lmbat tadik..



gmbar : ni kemain besar beg aku, inilah gunanya troli




ni klu korang datang cni yg xde transport, ha bwh ni berderet2 syarikat transport yg buat servis camni, pilih & bayar sajork kehh...




gmbar : busan tggu dorg kutip beg memasing


sampai2 capai lappy on sudahhh...ni bilik aku, air cond adalah sangat perlahan...cap ayam









0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati