14 May 2009

mari meraikan kejayaan...huhuhuhuhu...


cerita hari ini....





lunch td, gi klcc, hajat nk pgi maybank cash depOsit je pastu datin Nurul kirim deposit check dia plk...& yg sbnrnya aku & da' geng nk habiskan syiling - syiling 20sen kat weight scale machine...huhuuhu

ada la dkt 1 bulan kitorg x naik atas timbang tu,memasing bz dgn aktviti & keje hakiki, we ols unit lain2kan....klu x dulu aku & ana tiap2 mggu gi nimbang,mOnitOr berat...hahhahah (time dulu tgh struggle & berkObar2 diet)....

ana naik dulu, masuk 20sen x 2keping, dup dap dup dap jantung nk tggu machine tu kira, last2 kuar angka **kg, suka la ana, mana x nya, w/pun dlm 1bln ni kitorg x g tmbang & mkn plk asyik meraikan kejayaan je, tpi berat ttp maintain...x naik x turun....wwuuwuwuuuhhhuuu


dah2, bg aku pulak...hehehhe....lgi la debau x hengat kan, aku ni tang perot dh naik balik....skali kuar angka **kg gak....sama je ngan berat 1 bulan lepas,x naik & x turun..wwuhhuuhuhu...

aku, ana & k.die' pe lagi, tros naik carik tmpat mkn...meraikan kejayaan lagi la
( kak die' gatal xmo timbang sbb dia tkut nnti angka tu berubah-dh lebau kan)... mula2 hajat nk gi penang cafe mkn laksa ke, mee mamak ke kan, tpi penuh beb, kna tggu turn berator cam budak sekolah nk assembly kat luar cafe tu...xmo la aku...

so jalan pnye jalan...yg nmpak secret recipe je, masuk je la kan, sbb jarum jam swatch kat tgn aku dh menunjukkan pukul 1PM, kang x sempat nk masuk opis....so dh penuh gak tpi ada la meja ujung tu, duduk je la kan....





gambar : ni dok nunggu order, org ramai sgt...mata akak dh nk terkeluaq sbb lapo (eh...bole plk ea)



gmbar : ana & k.die (ala kak die' cover dgn kOrset je tu, klu x perOt dia melambak x hengat) - hahahhhaaa







gambar : ni ana mkn, tumyam kung, udang dia besau, sampai bengkak mulut ana tercOcok misai udang...ehheheh




gambar : ni kak die' mkn, tah apa nama dia




gambar : ni menu akak la nyah, nk meraikan kejayaan bia btOl2, mkn nasik, hahhha....aku dh lama x rasa nasik masuk tekak ni






gambar : meh jemput makan sumer...Bismillahirrahmanirrahimmmm...segala puji bagi Allah Tuhan Sekalian Alam yg mmberi rezeki lunch ini...aminnnnn


























gmbar : udang ana dh tggal kulit je, mee x habis, hirp kuah ke hape ko nih...

{ Pinggan aku & kak die' xsempat nk snap sbb budak keje ctu cepat sgt kutip pinggan (padahal aku malu nk masuk pict tu sbb aku mkn habis licin) - hahahhahaha alasannn... }






dah2....citer dh habis, pi sambung keje......





Ariioooosssss..................... amigOoosssss...................




0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati