29 May 2009

kes xde keje...

ahahah...aku saje naye si kenit ni,geram tgk rmbut dia cucuk2 mata...aku saje xmo potong nk smpan pjg, so smntara prOses pjg itu berlaku, terpaksa la tahan serabai skit... hehhehhee...


balik keje semalam,cam biasa ambik dia smpai rumah ttiba dtg idea jahat, tgk rmbut serabai sangat, ambik sikat, getah rmbut & zup zap zup zap, siap.....


hahahhhaha...gelaks syaitOonn





gmbar : comel kan, aqeef klu gurl lama dh aku salOon2 rmbut dia,
kaler2 kasik merah ke ungu ke...hahahahha





gmbar : dia mmg x suka ada apa2 bnda atas kepala ke, rmbut ke, mmg dia akan tarik...haruusss
(aqeef mmg dr kecik x suka pki topi, songkok (naye ni) & apa2 la pn)

***mama : aqeefff...!!! xmo usyik,bia je...cabut getah tu ma pok***


aku siap warning dia smbil bwat muka ganaz tahap kOmunis smpai dia takut & nangis2 merayu aku soh bukak....hahahaahha...aku suka tgk dia cebek camtu, cOmel & cute



gmbar : ni tgk muka dia, tgh merayu mintak simpati kat aku...hahhahah...



xyah la tgk background belakang tu ye, selerak2 tu mmg keje aqeef & babah dia, mama kejenya kemas smbil ngOmel2....


gmbar : agak2 dh x bOle tahan (rimas, x sukey, geli & tah apa lgi dia rasa)
dia pn dh guna psikologi ke atas aku...pe lagi nangis la...


**mama : diam...xyah nk nangis2, ma x terpedaya....**


gmbar : agak2 aku dh kesian kat dia & sayang aku melebihi dari nk kenakan dia,
aku pon bukak la & sikat rmbut dia elok2....



sejurus selepas itu....

** mama : sayang mama dulu, cepatttt, balik td x kish mama pon **
** aqeef : nanak, mama dengki aqeef ( smbil berlari keluar cari babah dia, nk ngadu la tuh)**

**mama :aqeef, babah x de la, babah worrrkkkkkkkkkk.....hahahahah**

0 org telah balas ngOmel:

Post a Comment

thanx sudi nak ngOmel blk kt cni..ngOmel la panjang2 takpe saya suker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mush mengOmel | Template Designed By Blog Bingkisan Hati